Uklízeči a pomocníci v domácnostech (kromě hospodyní)

Hledáme pracovníka / pracovnici na úklid, poloviční úvazek 4 hodiny denně, pracovní místo je vyhrazené pro osobu se zdravotním postižením. Místo výkonu práce: Strážnice. Co u nás budete dělat: úklid domácností a společných prostor bytových domů. Požadavky: pracovitost, spolehlivost, samostatnost. Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, práce s profesionálními přístroji a přípravky. Prémie za dobře odvedenou práci, možnost nákupu čistících prostředků za zvýhodněné ceny. Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

HodonínStřední škola průmyslová a umě
od 18 900 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

HodonínOPTIMIA facility s.r.o.
od 30 000 Kč

Ostatní pracovníci pro ruční čištění

HodonínMARTINEK LKW s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pomocníci v kuchyni

KladnoVu Van Thieu
od 18 900 Kč

Uklízeči prodejních prostor

Hradec KrálovéCorrida a.s.
22 000 - 25 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

ProstějovVladimír Lederer
130 - 150 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

OstravaHB group Facility s.r.o.
19 300 - 21 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

ProstějovVladimír Lederer
130 - 150 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

OstravaHB group Facility s.r.o.
19 300 - 21 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?