Personální asistentka - Praha - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 20 000,-

Máte alespoň malé zkušenosti na pozici asistenta/ky a tato práce vás baví a naplňuje? Umíte si poradit s různými typy úkolů a jste rád/a, když je každý den jiný? Pak by vás určitě mohla oslovit tato pozice. Mezi vaše hlavní úkoly pro vedení společnosti bude patřit: Vedení kalendáře, travel management, administrativní podpora Samostatná koordinace svěřených projektů administrativního charakteru Organizace porad – příprava projednávané agendy, tvorba zápisů Zpracování příležitostných objednávek a nákupy služeb a zboží, zajišťování drobného občerstvení Ad hoc úkoly, které přinese pracovní den Co bychom rádi, aby pravá ruka vedení společnosti splňovala: Schopnost samostatné práce – "umění poradit si v každé situaci" Pečlivost, důslednost a schopnost dotahovat věci do cíle Profesionální vystupování, diskrétnost Perfektní znalost českého jazyka, zejm. písemnou formu Znalost angličtiny slovem i písmem na úrovni B2 Výbornou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Teams) Řidičský průkaz skupiny B Co vám za to nabídneme: Náborový příspěvek 20 000 Kč Odpovídající finanční ohodnocení Práci na HPP 2 Happy days Možnost HO, flexibilní pracovní dobu dle domluvy Školení v rámci společnosti MultiSport kartu Možnost osobního rozvoje Relaxační terasu

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci trhu práce

Jablonec nad NisouÚřad práce České republiky
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

Mladá BoleslavÚřad práce České Republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

KolínÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní zprostředkovatelé práce

PříbramÚřad práce České republiky
21 710 - 30 820 Kč

Odborní pracovníci zahraniční zaměstnanosti

Mladá BoleslavMinisterstvo vnitra
21 170 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

BrnoÚřad práce České republiky
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.