HR generalist (m/ž)

Vaše náplň práce
  • práce v menším týmu, úzká komunikace s HR manažerem
  • řízení HR procesů - nábory zaměstnanců, školení, administrace docházkového systému
  • HR reporting (v ČJ a částečně i AJ)
  • administrativa spojená s personální agendou
  • komunikace napříč celou společností, zastupitelnost kolegů

Váš profil
  • min SŠ vzdělání
  • komunikativní úroveň AJ (alespoň B1)
  • uživatelská znalost MS Office, Teams, OneDrive
  • základní znalost HR procesů případně zákoníku práce
  • kreativní osobnost s drivem, týmovým duchem a touhou po tom, se naučit něco nového:)

Naše nabídka
  • fixní mzda + měsíční bonusy
  • kafetérie v hodnotě 3.000 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na životní či penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu
  • stravování za 1 Kč
  • možnost osobního rozvoje i profesního růstu
  • firemní akce

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.