Vaše náplň práce- zjišťování požadavků zákazníků, evidence poptávek
- ve spolupráci s technikem zpracovávání nabídek, dále návrhů kupních smluv
- rezervace materiálu dle objednávek
- aktualizace seznamu zakázek v PC
- zodpovědnost za správnost údajů v obchodních dokumentech a fakturách
- komunikace s ostatními odděleními a spolupracovníky
Váš profil- aktivní znalost jazyka anglického, denní komunikace slovem i písmem
- min. 1 rok praxe na podobné pozici (ideálně při jednání s klienty)
- SŠ vzdělání (technický obor, průmyslovka, stavebnictví, obchodní akademie)
- komunikativní dovednosti, zodpovědnost, samostatnost
- orientace na zákazníka, umět jednat po telefonu, nebát se řešit i negativní věci
- matematické a logické myšlení
- uživatelsky MS Office (zvláště Excel), interní systém naučíme
- výhodou orientace v technické oblasti
Naše nabídka- různorodé pracovní úkoly na statické obchodní pozici v Back office
- hlavní pracovní poměr s nástupem dle domluvy
- moderní pracovní prostředí
- 25 dnů dovolené, jazykové vzdělávání, firemní akce, 2x ročně mimořádné odměny
- flexibilní začátek a konec pracovní doby, stravenkový paušál
- výrobní závod kousek od Havířova
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu, abychom mohli probrat detaily této pozice.