Administrativní pracovník - BRNO

Vaše náplň práce

Oblast vymáhání pohledávek

  • Zasílání písemných výzev a upomínek dlužníkům
  • Uzavírání dohod s dlužníky, dojednávání termínů úhrad a splátkových kalendářů
  • Kontrolování úhrad pohledávek po lhůtě splatnosti, kontrola platební morálky dlužníků
  • Příprava podkladů pro mimosoudní a soudní vymáhání
  • Správa dat v interním systému společnosti vztahující se k uvedené problematice
  • Archivace smluvní dokumentace 


Oblast správy klientských smluv

  • Zpracování intervencí na smlouvy zaslaných od produktového partnera v internímu systému společnosti
  • Komunikace s obchodní sítí týkající se vyřízení intervence
  • Importy souborů s daty o smlouvách do interního systému společnosti
  • Aktualizace dat o smlouvě v interním systému společnosti


Váš profil
  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost balíčku MS Office (MS Excel na pokročilejší úrovni)
  • Samostatnost a efektivita při zpracovávání zadané agendy
  • Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti
  • Smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost
  • Schopnost učit se novým věcem
  • Zkušenosti v oblasti týkající se popisu pracovní pozice vítány


Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištěni
  • Flexibilní pracovní doba
  • Jazykové kurzy
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv


Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoIMP net s.r.o.
21 300 - 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoBYTASEN, spol. s r.o.
od 18 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoPM Věžníková, s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč




Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?