Vaše náplň práce- reporting centrále, komunikace s mateřskou společností ve Švýcarsku
- budget, forecasty
- měsíční finanční závěrka
- profit &loss / balance sheet analýzy
- interní reporty, analýzy, statistiky
- cost controlling
- roční audit, inventura
Váš profil- VŠ vzdělání - ekonomický směr
- pracovní zkušenosti alespoň 5 let z obdobné pozice, znalost principů controlling, reporting, accounting
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- znalost práce s ERP systémem (Oracle, Noetix výhodou)
- komunikativní znalost angličtiny - B2
- analytické myšlení, spolehlivost, samostatnost
Naše nabídka- 13. plat, měsíční prémie
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na dopravu
- referral bonus
- flexibilní pracovní doba
- firemní vzdělávání
- notebook, telefon
- parkování v areálu
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis v ČJ nebo v AJ. Těším se na Vaše reakce. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech.