Výkonný ředitel/ka

Vaše náplň práce
  • vedení a operativní řízení výrobní společnosti 
  • příprava a realizace strategie společnosti 
  • řízení jednotlivých úseků společnosti ve spolupráci s vedoucími těchto úseků (obchod, výroba, finance, jakost, technický úsek /vývoj, personální, IT)
  • přímé i nepřímé vedení týmu (80 zaměstnanců)
  • odpovědnost za organizačně-správní věci, dodržování právních předpisů, firemní kultury, veškerá komunikace vně společnosti – prezentace firmy
  • reporting a komunikace s akcionáři 


Zodpovědnost zejména za:

  • celkové řízení a rozvoj firmy
  • strategický rozvoj a plnění stanovených cílů 
  • vedení týmu odborných manažerů 
  • přípravu a realizaci kompletní strategie společnosti 
  • zajištění efektivity interních firemních procesů a jejich optimalizace
  • dohled nad realizací rozvojových projektů (včetně mezinárodních a projektů v akademické sféře)
  • dosahování cílů stanovených akcionáři



Váš profil

Firma má ambiciózní plány na další růst, a proto si na této významné a strategické pozici představujeme někoho, kdo bude mít:

  • praxi na vysoké manažerské pozici ve výrobní společnosti (technický obor)
  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • drive a chuť hledat nové výzvy a příležitosti (nové trhy apod.)
  • výborná znalost anglického jazyka
  • strategické a technické myšlení s důrazem na inovace
  • manažerské dovednosti, vyjednávací schopnosti, týmové řízení
  • ochotu služebně cestovat bez teritoriálních omezení 
  • schopnost a chuť učit se novým věcem



Naše nabídka
  • výjimečná příležitost být CEO v zajímavém odvětví (špička v ČR)
  • motivující odměňování s fixní a variabilní složkou přímo úměrnou výkonům společnosti 
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění


Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?