Specialisté průzkumu trhu

kontaktní osoba Kristýna Del Nero Vieira, Kristyna.DelNeroVieira@kantar.com, tel. 778 762 376

Náplň práce:
Analýza a interpretace dat
Vytváření reportů a prezentací

Požadujeme:
Výborná znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou
Minimálně dva roky praxe
Výborná znalost Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
Výborné komunikační dovednosti
Analytický a samostatný přístup k práci, Interpretace dat
Pečlivost a schopnost dodržovat termíny


Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, Multisport členství, flexibilní pracovní

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2022
Obor a Profese:
Marketingový analytik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Del Nero Vieira
778 762 376
Kristyna#DelNeroVieira|kantar#com,






Podobné nabídky práce

Specialisté průzkumu trhu

TepliceGitano cosmetics a.s.
od 10 000 Kč

Specialisté průzkumu trhu

České BudějoviceDODA s.r.o.
od 18 900 Kč

Specialisté průzkumu trhu

PrahaOrienta Czech s.r.o.
180 000 - 195 000 Kč

Specialisté průzkumu trhu

PrahaYourfriend s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.