Obchodně-technický manažer (AJ)

Vaše náplň práce
  • rozvoj prodeje v přiděleném teritoriu přes lokální distributory
  • hledání nových perspektivních partnerů
  • návštěvy koncových zákazníků s distributorem (2-3x do roka)
  • komplexní vedení obchodně-technických projektů
  • úzká spolupráce s týmem vývoje a podpory
  • účast při technologických zkouškách se zákazníkem
  • školení distributorů (produkty firmy, nové technologie)
  • účast na výstavách a seminářích

Váš profil
  • jazyk anglický na pokročilé úrovni slovem i písmem (úroveň B2, denní využití)
  • vzdělání v technickém oboru (elektrotechnika, strojírenství, ...)
  • obchodní praxe s technickým produktem
  • základní představa o stavbě strojů (schopnost číst technickou dokumentaci)
  • komunikativnost, prezentační a obchodní dovednosti, umění naslouchat
  • zodpovědnost, cílevědomost, proaktivní přístup k práci, zájem učit se a vstřebávat nové informace
  • ochota cestovat (zahraniční cesty, cca 30% roku na cestách)

Naše nabídka
  • zajímavá práce v unikátním oboru pro společnost s celosvětovou působností
  • stabilní zázemí, dlouholetá tradice, přátelský kolektiv
  • spoluúčast na vývoji produktu od návrhu až po instalaci
  • roční odměny, 20 dní dovolené + 5 Sick days
  • flexibilní pracovní doba, občasný Home office, PC, mobil
  • doplňkové penzijní pojištění, životní pojištění
  • jazykové kurzy na pracovišti, příspěvek na stravování
  • nástup možný dohodou
  • místo práce: Rožnov pod Radhoštěm


Děkujeme za zaslání životopisu s kontaktními údaji, ať můžeme probrat detaily této pozice. Těšíme se. 

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.