Specialista vymáhání pohledávek - back office

Vaše náplň práce
  • Vedení a zpracovávání agendy neuhrazených pohledávek
  • Kontrolování úhrad pohledávek po lhůtě splatnosti, kontrola platební morálky dlužníků
  • Kontaktování dlužníků prostřednictvím telefonu, vymáhání dlužných částek
  • Zasílání písemných výzev a upomínek dlužníkům
  • Uzavírání dohod s dlužníky, dojednávání termínů úhrad a splátkových kalendářů
  • Postupování pohledávek agentuře pro mimosoudní vymáhání a advokátní kanceláři
  • Reporting pro agenturu pro mimosoudní vymáhání a advokátní kancelář
  • Příprava podkladů pro mimosoudní a soudní vymáhání
  • Správa dat v interním systému společnosti vztahující se k uvedené problematice
  • Archivace smluvní dokumentace


Váš profil
  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Praxe u agentury pro mimosoudní vymáhání nebo praxe v administrativě s podobným zaměřením 
  • Znalost balíčku MS Office, zejména MS Excel na pokročilejší úrovni 
  • Samostatnost a efektivita při zpracovávání zadané agendy
  • Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti
  • Smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost
  • Schopnost učit se novým věcem
  • Orientace v insolvenčních řízeních, dědických řízeních


Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištěni
  • Flexibilní pracovní doba
  • Jazykové kurzy
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.