Vedoucí kvality (AJ, automotive)

Vaše náplň práce
  • řízení oddělení kvality včetně koordinace všech činností 
  • odpovědnost za plánování, realizaci a fungování ISO i kontrolních postupů
  • aktivní účast na interních i externích auditech, garant pro komunikaci se zákazníky
  • identifikace kritických bodů, sledování kvality výrobků a procesů
  • odpovědnost za nakládání s neshodnými produkty
  • vedení týmu včetně jeho rozvoje (cca 10 osob)
  • implementace firemních pravidel z mateřské firmy, zavádění opatření interně
  • spolupráce s ostatními odděleními, reporting, účast na poradách
  • sledování snižování nákladů, hledání příležitostí pro zlepšení

Váš profil
  • nutná praxe v oboru automotive na oddělení kvality
  • pokročilá znalost jazyka anglického slovem i písmem pro denní využití (B2, zahraniční matka, klienti)
  • znalost systému řízení kvality (IATF 16949, VDA 2, VDA 6.3, …)
  • znalost nástrojů kvality (8D, FMEA, APQP, PPAP, Ishikawa, …)
  • technické myšlení, proaktivita, přirozená osobnost, prezentační dovednosti
  • Time management, komunikativnost, samostatnost
  • výhodou praxe ve vedení týmu

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr pro významného dodavatele v segmentu automotive
  • vedoucí pozice s nástupem dle domluvy
  • benefity např: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu, více dnů volna, ...
  • pružná pracovní doba, férové zacházení
  • výrobní závod: lokalita Valašské Meziříčí


Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu v českém a anglickém jazyce, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu




Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?