Vaše náplň práce- zpracování a evidence účetních dokladů, účtování příchozích faktur a pokladny
- komunikace a spolupráce s externími subjekty (auditor, daňový poradce, finanční úřad, celní úřad)
- zpracování roční závěrky v souladu s českými účetními předpisy
- organizace a koordinace činností účtárny
- zpracování měsíčních závěrek včetně zpracování DPH
- zodpovědnost za správnost a včasnost výstupů z finančního účetnictví
- kontrola cestovních příkazů
- spolupráce při správě a údržbě účetního IS
Váš profil- odborná praxe cca 4 roky na podobné pozici (ideálně ve výrobní společnosti)
- znalost angličtiny nebo němčiny (úroveň A2, občasný kontakt se zahraničím)
- znalost práce na PC – MS Office (zvláště MS Excel)
- analytické myšlení, organizační dovednosti, komunikativnost
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- vzdělání ekonomického zaměření
Naše nabídka- hlavní pracovní poměr v příjemném pracovním prostředí
- mezinárodní zázemí výrobního závodu s přátelským kolektivem
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené, stravenky, kafeterie
- měsíční a roční bonusy, vánoční prémie
- příspěvek na dopravu i penzijní připojištění
- možnost odborného vzdělávání, firemní akce
- místo práce - Hranice na Moravě
- nástup možný dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Těšíme se.
Dané místo již bylo obsazeno.
Doporučujeme si prohlédnout podobné nabídky, případně si vyhledat jiné vyhovující pracovní nabídky.