Hlavní účetní

Vaše náplň práce
  • zpracování a evidence účetních dokladů, účtování příchozích faktur a pokladny
  • komunikace a spolupráce s externími subjekty (auditor, daňový poradce, finanční úřad, celní úřad)
  • zpracování roční závěrky v souladu s českými účetními předpisy
  • organizace a koordinace činností účtárny
  • zpracování měsíčních závěrek včetně zpracování DPH
  • zodpovědnost za správnost a včasnost výstupů z finančního účetnictví
  • kontrola cestovních příkazů
  • spolupráce při správě a údržbě účetního IS

Váš profil
  • odborná praxe cca 4 roky na podobné pozici (ideálně ve výrobní společnosti)
  • znalost angličtiny nebo němčiny (úroveň A2, občasný kontakt se zahraničím)
  • znalost práce na PC – MS Office (zvláště MS Excel)
  • analytické myšlení, organizační dovednosti, komunikativnost
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • vzdělání ekonomického zaměření

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr v příjemném pracovním prostředí
  • mezinárodní zázemí výrobního závodu s přátelským kolektivem
  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, kafeterie
  • měsíční a roční bonusy, vánoční prémie
  • příspěvek na dopravu i penzijní připojištění
  • možnost odborného vzdělávání, firemní akce
  • místo práce - Hranice na Moravě
  • nástup možný dohodou


Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Těšíme se.

Dané místo již bylo obsazeno.
Doporučujeme si prohlédnout podobné nabídky, případně si vyhledat jiné vyhovující pracovní nabídky.

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies