Asistenti na vysokých školách

Doba určitá s možností prodloužení
Požadavky
- VŠ vzdělání (min. magisterský stupeň) ekonomického směru, zaměření finance podniku výhodou
- Studium v doktorském studijním programu výhodou
- Výborná znalost anglického jazyka - výborná znalost písmem i slovem
- Znalost hindštiny výhodou
- Výborná znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Access a další)
- Aktivní a systémový přístup k plnění úkolů, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- Časová flexibilita
- Občanská bezúhonnost
Kontakt telefonicky nebo e-mailem.

Plat od:
26 600 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.01.2023
Obor a Profese:
Vysokoškolský učitel
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Eva Slabší
387 842 148
slabsi|mail#vstecb#cz






Podobné nabídky práce

Lektoři na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
30 000 - 45 000 Kč

Docenti na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 40 000 Kč

Odborní asistenti na vysokých školách

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
17 500 - 22 500 Kč

Lektoři na vysokých školách

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
15 000 - 20 000 Kč

Docenti na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 40 000 Kč

Odborní asistenti na vysokých školách

OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc,
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?