Specialisté v oblasti logistiky

Beťáková Tereza, e-mail: betakova.t@allynintl.com

- Minimálně SŠ s maturitou, ideálně VŠ logistického směru
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Spolehlivost, pečlivost, důslednost a týmová spolupráce
- Zkušenosti a znalost s mezinárodní přepravou
- Výborný zákaznický servis
- Chuť učit se novým věcem, pozitivní přístup, smysl pro detail

Zaměstnanecké výhody: Stravenky, Multisport karta, Sick days, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojištění

Plat od:
35 000 - 80 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.01.2023
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Beťáková
betakova#t|allynintl#com







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.