Specialisté v oblasti logistiky

Angelovič Peter, e-mail: peter.angelovic@dhl.com Pro tuto pozici jsou potřebné - vedoucí zkušenosti, analytické myšlení, orientace na oblasti rizik, sankcí a procesů, profesionalita, flexibilita, výborný slovní i psaný projev v anglickém jazyce.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaHP Inc Czech Republic s. r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaRandstad HR Solutions s.r.o.
od 65 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

PrahaMG tech s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

PrahaHoneywell International s.r.o.
od 70 000 Kč



Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

PlzeňGemtek.CZ, s.r.o.
29 000 - 33 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

Nový JičínHYUNDAI LXM motors s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?