Odbytoví agenti

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Práce v obchodním oddělení, kde lze uplatnit a dále rozvíjet technické dovednosti
- spolupráce s konstrukčním oddělením
- příprava technických nabídek - základní orientace v oblasti hydrauliky, materiálů a ideálně armatur je výhodou
- podpora obchodních činností včetně zpracování technické dokumentace
- komunikace se zákazníky a dodavateli
- pozice je vhodná pro kandidáta, který chce profesně růst a zvyšovat si kvalifikaci
- technik prodeje dostane příležitost v rámci zaučení obeznámit se s chodem firmy a jejími odděleními a zároveň detailně poznat její produkty ve výrobě
- pozice je vhodná pro i pro čerstvé absolventy technických univerzit

Požadavky:
- technická VŠ (fakulty strojírenská nebo elektrotechniky), nebo min. SŠ vzdělání technického směru s praxí
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2, znalost dalších jazyků výhodou
- znalost práce na PC (MS Windows)
- proaktivní a pozitivní přístup, týmový hráč, zodpovědnost, chuť se učit a komunikovat

Zaměstnanecké výhody:
- bonusový program, firemní benefity, teambuildingové akce
- flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce
- možnost dalšího vzdělávání (školení, kurzy) a kariérního růstu v rámci firmy

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2022
Obor a Profese:
Supply Chain Specialist
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jitka Kolářová
sekretariat|abovalve#com






Podobné nabídky práce

Celní deklaranti

Praha-východSCHENKER spol. s r.o.
38 000 - 42 000 Kč

Celní deklaranti

OpavaStoklasa textilní galanterie s
od 28 000 Kč

Odbytoví agenti

NáchodABC díly s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Odbytoví agenti

BerounBUZULUK a.s.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.