Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Na pozici operátora potřebujete především:
o Praxe v callcentru nebo jiné firmě zabývajícím aktivním telefoningem
o Chuť aktivně telefonovat
o Pracovitost, vytrvalost a odhodlání
o Obchodního ducha
o Analytické myšlení
o Výborné komunikační dovednosti - perfektní čeština podmínkou
o Ochotu učit se novým věcem
o Znalost práce na PC (práce s databázemi)

Velkou výhodou je:
o Znalost prodejních strategií a psychologie prodeje

Co nabízíme operátorům callcentra?
o Jistotu práce na HPP
o Zázemí úspěšné, rostoucí společnosti
o Nadstandardní výdělky s řadou individuálních i týmových výkonnostních bonusů
o Při úspěšném zvládnutí pozice callcentra bude možnost kariérního růstu na dopravního dispečera

Benefity
o Pracujeme v open office, v moderní prostředí, kde má každý klid a prostor, privátní kuchyňka.
o Vaše mzda nebude limitována firmou, ale Vašimi dovednostmi a snahou.
o Možnost dalšího kariérního růstu
o Příležitost pro vzdělávání a profesní rozvoj
o Pravidelné zvyšování dnů dovolené
o Možnost Home office

Plat od:
24 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing Martina Botková
735755934
personalistika|logex#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.