Obchodní náměstci (ředitelé)

1. kontakt e-mailem. Své CV prosím zasílejte na e-mailovou adresu: vlckovak@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní uvedené požadavky.

Náplň práce:
-definice obchodní a marketingové politiky společnosti, její realizace a rozvoj, analýza trhu,
-podíl na vývoji nových produktů a forem prodeje,
-optimalizace obchodních procesů,
-vyhledávání nových obchodních příležitostí v souladu s firemní obchodní strategií,
-spolupráce, rozvoj a upevňování vztahů s vybranými zákazníky,
-podíl na vymáhání pohledávek a předcházení jejich vzniku,
-řešení reklamací,
-vedení obchodního týmu, kontrola a hodnocení obchodních manažerů,
-odpovědnost za organizaci konferencí, seminářů a workshopů,
-odpovědnost za odbornou přípravu obchodníků,
-odpovědnost za vedení databáze zákazníků a obchodních aktivit.

Požadujeme:
-vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického nebo bezpečnostního zaměření,
-minimálně 3letá praxe na obdobné pozici,
-podmínkou jsou znalosti z oblasti bezpečnosti (fyzická ochrana, ochrana informací)
-zkušenosti s vedením týmu nebo oddělení,
-znalost příslušných právních norem v oblasti veřejných zakázek,
-uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint),
-řidičský průkaz skupiny "B", aktivní řidič,
-výborné organizační, prezentační a komunikační dovednosti,
-aktivita, iniciativa, časová flexibilita,
-ochota a smysl ke spolupráci,
-cílevědomost a pečlivost,
-odolnost vůči stresu.

Nabízíme:
-stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
-pravidelnou účast na odborných seminářích a konferencích;
-odpovídající platové podmínky;
-kariérní růst a další rozvoj ve společnosti;
-notebook a mobilní telefon;
-příjemný pracovní kolektiv;
-firemní benefity.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Vlčková
vlckovak|fsc-ov#cz







Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?