IT administrátor (7800)

Do brněnské pobočky úspěšné české retailové společnosti hledáme IT adminy, kterým nejsou cizí operační systémy, datové sítě a serverová infrastruktura. Na této pozici budete: - věnovat se administraci operačních systémů (primárně MS Windows server, dále Linux), webových a emailových serverů - mít na starosti zálohování, správu uživatelských účtů a profilů, monitoring provozu ICT infrastruktury - spravovat virtuální prostředí VMware - podílet se na tvorbě a údržbě technické dokumentace - komunikovat s uživateli, poskytovat jim technickou podporu - spolupracovat s externími dodavateli Jak si Vás představujeme: - orientujete se v IT bezpečnosti, HW infrastruktuře a síťových technologiích - znáte MS Windows server, AD, GPO a další serverové role - máte zkušenost s administrací OS Linux a virtualizačního prostředí VMware - máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání - min. pasivní AJ (na úrovni čtení technické dokumentace) - pozice je vhodná pro absolventy s alespoň 2letou praxí i pro zkušené administrátory Co dále preferujeme (je výhodou): - znalost IceWarpu - zkušenost s administrací SAPu Nabízíme: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (případně práce na IČO), plný úvazek - mezi zaměstnanecké benefity patří: týden dovolené navíc, sickdays, pružná pracovní doba, příspěvek na jazykové vzdělávání, příspěvek na sport či kulturu, občerstvení na pracovišti (ovoce, káva), moderní zázemí brněnské centrály s relax zónou, perspektivní a stabilní zaměstnání v úspěšné a ziskové společnosti, možnost home-office (2-4 dny měsíčně), zaměstnanecké eventy - možnost seberealizace a rozvoje, možnost profesního a osobního růstu, individuální a nadstandardní přístup nadřízeného Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIN. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.