Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Kontakt: Šmilo Jitka LL.M., tel.: 605 529 067 od 9:00 do 17:00, e-mail: justiciaetprudencia@seznam.cz

zajištění technicko administrativních úkonů spojených s provozem soukromého zdravotnického ambulantního zařízení - psychiatrické ambulance, požadujeme flexibilitu, schopnost se učit, český jazyk na úrovni B2, nostrifikaci VŠ diplomu - psychiatrie
nabízíme podmínky k profesnímu růstu a podporu při získání kvalifikace pro samostantný výkon zdravotnického povolání lékaře psychiatra

Plat od:
24 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.07.2022
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Šmilo LL.M.
605 529 067
justiciaetprudencia|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NymburkUNISPO Bezno s.r.o.
45 000 - 55 000 Kč

Vedoucí v oblasti administrativních agend

PrahaSTAVINVEST GLOBAL Zeta s.r.o.
od 63 000 Kč

Vedoucí v oblasti administrativních agend

PrachaticeMěsto Vimperk
od 23 390 Kč

Písaři

Hradec KrálovéOKRESNÍ SOUD V HRADCI KRÁLOVÉ
19 680 - 27 260 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?