Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Na této pozici budeš hlídat, zda jsou všechny faktury pro klienty zaplaceny včas a v pořádku.
Budeš párovat platby za zboží a služby a přiřazovat je na správné účty.
Budeš se společně se zákazníkem podílet na zlepšování platebních procesů a předcházet případným překážkám.
Součástí Tvé práce bude také pravidelný reporting a práce v zákaznických systémech.

Plat od:
28 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2022
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Zuzana Jenčíková
734 270 790
zuzana#jencikova|sonydadc#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Úředníci v oblasti statistiky

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
od 21 300 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.