Úkoly/odpovědnostio Implementace nastavení připojení (SWIFT Reports Scheduling), konfigurace a údržba účtů o Komunikace se zákazníky s každodenním používáním konektivních médií Clearstream Banking a pomoc klientům najít řešení technických problémů a dávat doporučenío Plánovat a provádět strategické změny pro optimalizaci vnitřní efektivity v souladu s cíli společnosti. o Školení zákazníků o produktech pro připojení ClearstreamKvalifikace/požadované dovednostio Psaná a mluvená angličtina, protože angličtina je primárním komunikačním prostředkem. * Psaná a mluvená němčina pro komunikaci s německými finančními institucemi a Francouzština nebo jakýkoli jiný jazyk výhodouo Proaktivní přístup v zákaznické podpořeo Strategické myšlení a plánování projektůo IT dovednosti: znalost balíku Microsoft Office a týmůo Výborná zákaznicky orientovaná komunikace a také silné analytické schopnosti a schopnost spolupracovat a jasně komunikovat s vedoucími členy organizaceo Silné schopnosti řešit problémy, přesnost, schopnost pracovat jako součást týmuo Zájem o finanční trhy a otevřený přístup k IT infrastruktuřeo Schopnost pracovat v neustále se měnícím prostředí a upřednostňovat úkoly