Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Požadavky:
- Min. zakladní vzdělání bez maturity
- Další dovednosti - komunikativnost, schopnost samostatného rozhodování, odolnost vůči stresu, flexibilita


Náplň práce:
- Poskytování služeb operátora call centra (Inbound, Outbound, mailing, chat a jiné) - detailní popis a požadavky vždy dle aktuálního projektu
- Administrativní činnosti spojené s přiděleným projektem
- Práce s databází a informacemi klientů

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
28 000 - 38 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.03.2022
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nataliia Liubchenko
739795075
nataliia#liubchenko|teleperformance#com







Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.