Odborní účetní všeobecní

Kontakt: Weitoschová Barbora, e-mail: smilecentrumcz@gmail.com Do naší síť zubních ordinací hledáme parťáka/čku, kterým čísla nejsou cizí. Uvítáme praxi v oboru minimálně dva roky, znalost odpovídajících předpisů a zákonů, samostatnost, iniciativu. Odměnou je přátelský kolektiv, moderní prostředí, možnost vybudovat si své zázemí od začátku, zatím jsme měli účetní externí, budete tedy první odpovídající mzdové ohodnocení Zaměstnanecké výhody: Multispost karta, stravenky, 20 dnů dovolené, možnost občasného HO, firemní akce, sleva na zub.ošetření

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

PrahaZákladní škola a Mateřská škol
25 000 - 35 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PrahaAsahi CE & Europe Services s.r
od 40 000 Kč

Účetní všeobecní

PrahaChutnej s.r.o.
od 21 800 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PrahaVestalka s.r.o.
od 19 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

Uherské HradištěTraminal s.r.o.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

SvitavyBonanza Vendolí, z.ú.
25 500 - 40 000 Kč

Úředníci v oblasti účetnictví

TřebíčBENTELER Business Services CZ
od 34 000 Kč

Účetní všeobecní

BrnoNovanta Česká republika s.r.o.
50 000 - 65 000 Kč

Fakturanti

TřebíčTREPON, a.s.
21 000 - 24 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

OlomoucPaMPO, spol. s r.o.
35 000 - 42 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.