Řídící pracovníci v maloobchodě

První kontakt e-mailem.

Co bude vašim úkolem?
zpracování a správa obchodních dokumentů - nabídky, objednávky, smlouvy
komunikace s novými i stávajícími klienty (zákaznická a prodejní podpora)
podpora pro obchodní zástucpce a aktivní komunikace s dodavateli
úzká spolupráce s marketingem v oblasti realizace marketingového plánu a koordinace marketingových kampaní
Co od vás očekáváme?
perfektní znalost anlického jazyka slovem i písmem (znalost češtiny není nutná)
zkušenost v rámci administrativních či obchodních pozic
zodpovědnost a samostatnost
vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
schopnost práce s MS Office a CRM na pokročilé úrovni
znalost leteckého prostředí výhodou
Co nabízíme?
nadstandardní platové ohodnocení
práce v moderním a dynamickém prostředí leteckého průmyslu
interní školení a teambuildingy
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.

What will be your task?
processing and administration of business documents - offers, orders, contracts
communication with new and existing clients (customer and sales support)
support for sales representatives and active communication with suppliers
close cooperation with marketing in the field of marketing plan implementation and coordination of marketing campaigns
What do we expect from you?
perfect knowledge of English language both orally and in writing (knowledge of Czech is not required)
experience in administrative or business positions
responsibility and autonomy
excellent verbal and written communication skills
ability to work with MS Office and CRM at an advanced level
knowledge of the aviation environment is an advantage
What we offer?
above-standard salary evaluation
work in a modern and dynamic environment of the aviation industry
internal training and teambuilding

Job available immediately or by mutual agreement.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstananeckou kartou.


Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba

Plat od:
30 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.03.2022
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alžběta Hanáčková
725 508 058
hanackova|airteam#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v maloobchodě

KlatovyTOP TANK s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

Karlovy VaryBM ČESKO s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PrahaDR. OPTIK CZ s.r.o.
od 25 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PardubicePROFIZOO s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.