První kontakt e-mailem.Co bude vašim úkolem?zpracování a správa obchodních dokumentů - nabídky, objednávky, smlouvykomunikace s novými i stávajícími klienty (zákaznická a prodejní podpora)podpora pro obchodní zástucpce a aktivní komunikace s dodavateliúzká spolupráce s marketingem v oblasti realizace marketingového plánu a koordinace marketingových kampaníCo od vás očekáváme?perfektní znalost anlického jazyka slovem i písmem (znalost češtiny není nutná)zkušenost v rámci administrativních či obchodních poziczodpovědnost a samostatnostvynikající verbální a písemné komunikační dovednostischopnost práce s MS Office a CRM na pokročilé úrovniznalost leteckého prostředí výhodouCo nabízíme?nadstandardní platové ohodnocenípráce v moderním a dynamickém prostředí leteckého průmysluinterní školení a teambuildingyNástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.What will be your task?processing and administration of business documents - offers, orders, contractscommunication with new and existing clients (customer and sales support)support for sales representatives and active communication with suppliersclose cooperation with marketing in the field of marketing plan implementation and coordination of marketing campaignsWhat do we expect from you?perfect knowledge of English language both orally and in writing (knowledge of Czech is not required)experience in administrative or business positionsresponsibility and autonomyexcellent verbal and written communication skillsability to work with MS Office and CRM at an advanced levelknowledge of the aviation environment is an advantageWhat we offer?above-standard salary evaluationwork in a modern and dynamic environment of the aviation industryinternal training and teambuildingJob available immediately or by mutual agreement.Souhlas zaměstnavatele se zaměstananeckou kartou.Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba