Dopravní dispečeři

Zájem o letectví. Základní logické uvažování a schopnost analýzy dat. Ochota pracovat na směny - většinou 12-ti hodinové směny. Anglický jazyk na dobré úrovni, komunikace na každodenní bázi.
Zaměstnanecké výhody:
Stravenkový paušál, Bonusy/Prémie, Příspěvek na penzijní připojištění, Multiposrt karta, Flexipasy, Příspěvek na dopravu, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce

Plat od:
30 500 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2022
Obor a Profese:
Dispečer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anna Tyburcová
731749440
hrprg|air-dispatch#com






Podobné nabídky práce

Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

PrahaPHANAGORIA, s.r.o.
24 000 - 35 000 Kč

Dopravní dispečeři

BrnoLECHNER CZ, s.r.o.
od 30 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

Plzeň-severFedEx Express Czech Republic s
od 27 462 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

Plzeň-severFedEx Express Czech Republic s
od 28 834 Kč

Dopravní dispečeři

OlomoucDopravní podnik města Olomouce
od 33 000 Kč

Dopravní dispečeři

Nový JičínSoldi Partner Trans s.r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.