Jako AR specialista budete členem účetního týmu našeho Centra sdílených služeb. Funkce AR specialisty zahrnuje činnosti, které sledují prodej zákazníků a končí zpracováním a zaznamenáním přijaté platby za toto zboží a služby a tím související dopad v hlavní knize.Hlavní odpovědnostio Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech.o Udržování vztahu s klientyo Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap.o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAPo Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení Qualifications - InternalOčekávámeo Pracovní zkušenosti v administrativě nebo na podobné pozicio Plynulá angličtina o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou)o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatněo Velmi dobré komunikační dovednostio Prozákaznicky orientovaný přístupSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.