Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Náplň práce:
1. odpovědnost za provoz oddělení logistky atd.

2. odpovědnost za pronájem a každodenní správu logistického prostoru;

3. odpovědnost za výběr a jednání s nájemci

4. odpovědnost za inovaci a propagaci logistcké haly orientovaných na služby, aby se zvýšila spokojenost zákazníků;

5. odpovědnost za spolupráci a vyjednávání s různými dodavateli, obchodní vyjednávání, navazující projekty a projekty spolupráce v oblasti řízení;

6. Navrhování požadavků na zlepšení a doporučení;

7. odpovědnost za komunikaci a koordinaci s ostatními odděleními;

8. odpovědnost za řízení a školení pracovníků oddělení;

Požadavky:
" Vítáme znalost Angličtiny, nutná znalost čínštiny ( komunikace s čínskými odděleními a subjekty na denní bázi), český jazyk preferován, ale není nutný
" Bakalářské nebo vyšší vzdělání
" Min. tříletá pracovní zkušenost v mezinárodní společnosti je upřednostňována
" Pracovní zkušenosti: upřednostňuje se 3+ let příslušných pracovních zkušeností, 3+ let práce v oboru mezinárodní logistiky, zkušenosti s provozováním projektů přeshraničního elektronického obchodu v zámořských skladech a zkušenost s provozem v odvětví dodavatelského řetězce;
" Silné komunikační a koordinační schopnosti, svědomitá a zodpovědná práce a schopnost odolat určitému pracovnímu tlaku.
" Zodpovědnost
Výhody:
" Stravenky, další bonusy dle osobní dohody

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
23.12.2021
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Sari Shang
sari#shang|eurohj#cn






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti skladování

ChebHERBONA s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

Petainer Czech Holdings s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.