Odborní asistenti v administrativě

KONTAKT : Lukina Larisa Ing., tel.: +420 608 931 342, e-mail: 1@light-city.biz
MÍSTO VÝKONU PRAHA

- znalost ruštiny, angličtiny a němčiny
- práce na PC
- komunikace s lidmi

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2022
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Larisa Lukina
+420 608 931 342
1|light-city#biz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

TřebíčAGRO 2000 s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

RokycanyHUTCHINSON s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OpavaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíMěsto Ústí nad Orlicí
22 330 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?