Dopravní dispečeři

Náplň práce: o Vedení, organizaci týmu řidičů a vytváření tras o Zodpovědnost za chod provozu o Kasa, denní tržba o Kontrola předávacích protokolů o Náležící administrativa Požadavky: o Čeština, angličtina, ruština o ŘP skupiny B

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

PrahaPHANAGORIA, s.r.o.
24 000 - 35 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

PrahaExpeditors International ČR s.
od 35 000 Kč

Dopravní dispečeři

PrahaNovy Telecom s.r.o.
od 30 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

PrahaTako Foods s.r.o.
od 27 000 Kč

Dopravní dispečeři

PrahaSVM Trans s.r.o.
od 18 900 Kč



Podobné nabídky práce

Dopravní dispečeři

Mladá BoleslavCEE Logistics a.s.
30 000 - 40 000 Kč

Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti

PrahaPHANAGORIA, s.r.o.
24 000 - 35 000 Kč

Dopravní dispečeři

BrnoLECHNER CZ, s.r.o.
od 30 000 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

Plzeň-severFedEx Express Czech Republic s
od 27 462 Kč

Ostatní pracovníci v dopravě a přepravě

Plzeň-severFedEx Express Czech Republic s
od 28 834 Kč

Dopravní dispečeři

OlomoucDopravní podnik města Olomouce
od 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?