Výzkumní a vývojoví vědečtí pracovníci v chemických oborech

Požadujeme: zkušenosti v oboru výzkumu nanomateriálů.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem dina.sizova@agchemigroup.com

Plat od:
28 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Rakovník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2022
Obor a Profese:
Vědecko výzkumný pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Dina Sizova
777223560
dina#sizova|agchemigroup#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 26 600 Kč

Fyzikální chemici, chemici analytici

MostHEVLA s.r.o.
35 000 - 37 000 Kč

Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

PrahaUp Česká republika s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

PrahaAeven Czech Republic s.r.o.
93 000 - 120 000 Kč

Specialisté v oblasti bezpečnosti dat a příbuzní pracovníci

PrahaPure Storage Czech Republic s.
od 150 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.