Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)

Náplň práce:
1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele
2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání
3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností
4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd.
5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty
6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána;
7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích
8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mailem
9. Komunikuje s dalšími obchodními partnery společnosti a pobočkami v zahraničí
10. Vytváření různých přehledů / databází / reportů v čínském jazyce pro mateřskou společnost
11. Další ad-hoc úkoly od vedení a další potřebné úkoly

Požadavky:
- Jazykové požadavky - znalost čínštiny slovem i písmem nutná, jedná se o práci pro čínské zákazníky společnosti a reporting mateřské společnosti, plynulá angličtina výhodou
- Min. pětiletá pracovní praxe výhodou
- Pokročilé komunikační a koordinační schopnosti, práce pod tlakem, svědomitost a odpovědnost

Výhody:
- Stravenky, další bonusy dle osobní dohody

Pracovní místo bude obsazeno v rámci programu Vysoce kvalifikovaný zaměstnanec

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.01.2021
Obor a Profese:
Finanční ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Shang Xuan
sari#shang|eucccgroup#com







Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.