Specialisté v oblasti informačních a komunikačních technologií

Požadavky:
- min. 2 roky jako BI Analytik (datové analýzy, reporting),
- technická servisní podpora web aplikací, programování, SQL, Python, znalost DB, DWH,
- plynulá znalost AJ, znalost aplikací Alteryx, Tableau, Snowflake, Power BI, Collibra, SP
Náplň práce:
- Každodenní komunikace se zákazníky v AJ
- Práce v ETL a vizualizačních nástrojích, Alteryx, Tableau, Snowflake, Power BI, Collibra, aj.
- Konsolidace dat, analýza, reporting, vizualizace, zákaznická podpora, školení
Zaměstnanecké výhody4):
4 týdny dovolené

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2021
Obor a Profese:
Specialisté v oblasti informačních a komunikačních technologií
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Bartoníková Bednaříková
jitka#bednarikova|billigence#com






Podobné nabídky práce

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?