Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Administrativní podpora vedení společnosti
Samostatné řešení dílčích úkolů
Koordinace aktivit souvisejících se schůzkami, zajišťování a příprava jednacích místností, podpora zajišťování běžného chodu kanceláře
Vyřizování telefonických hovorů, pošty, sjednávání schůzek
Zpracovávání a vytváření dokumentů ve Wordu, Excelu, PowerPointu
Zajišťování cestovních záležitostí (letenky, rezervace hotelů, apod.)
Spolupráce s personálním a účetním oddělením
Požadavky:
Profesionální vystupování, zodpovědnost a spolehlivost
Schopnost samostatného rozhodování
Flexibilita, samostatnost a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů
Dobrá znalost PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Dobré komunikační a organizační schopnosti
Ochota učit se novým věcem
Znalost ruštiny (denní komunikace s kanceláří v Rusku)
Loajalita, trestní bezúhonnost

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2021
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing Anton Golikov
financesyouthtime|gmail#org






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

HavířovMateřská škola Havířov-Šumbark
17 800 - 23 600 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.