Odborní asistenti v administrativě

Náplní práce budou administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa
dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, příprava
podkladů/dokumentace a tvorba nabídek, evidence zakázek, komunikace s dodavatelem i
se zákazníkem. Znalost čínského jazyka výhodou

Plat od:
20 500 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2021
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
GUANG FENG XU


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaVelvyslanectví Syrské arabské
od 26 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaA-Z company s. r. o.
od 18 900 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaArelion Czech Republic a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní úředníci

JičínMěsto Hořice
23 390 - 34 370 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoLeglife s.r.o.
od 44 745 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

od 21 300 KčRokycany Welcome nepal s.r.o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.