Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

- návrh výběrových řízení na dodavatele zdravotnických technologií a spotřebního materiálu, jednání s dodavateli, návrh a realizace komunikační strategie k akvizici zahraniční klientely, příprava podkladů pro rozpočet, finanční výkazy a smluvní dokumentaci, administrativní podpora
Požadujeme: praxe z provozu stomatologického zařízení min. 1 rok, znalost terminologie a procesů v oboru, profesionální a reprezentativní vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita, schopnost porozumět a komunikovat v českém, anglickém a ruském jazyce výhodou
Místo výkonu práce: Hamplova 1498, 277 11 Neratovice
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Neratovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.03.2019
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Pavel Kohout
prilezitosti|adonisdental#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?