Lékaři v psychiatrických oborech

pracoviště Kroměříž
- VŠ vzdělání - lékařská fakulta - vhodné i pro absolventy, zdravotní způsobilost, trestní bezúhonnost
- Pracovní poměr na dobu určitou s možností převodu na dobu neurčitou po zkušební době, nástup možný ihned
- Nabízíme dobré platové podmínky s osobním příplatkem, možnost absolvování kompletního specializačního vzdělávání na náklady zaměstnavatele, zkušený pracovní kolektiv s dobrými mezilidskými vztahy, poskytnutí služebního bytu
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku se jménem, příjmením, titulem, místem trvalého pobytu (vč. čísla telefonu) a doplněné životopisem s přehledem dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a dovedností na adresu: pam@pnkm.cz

Plat od:
39 030 - 59 980 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Psychiatr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Ludmila Basovníková
573 314 307, 573 314 304
pam|pnkm#cz






Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?