Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

POŽADAVKY: vzdělání nerozhoduje, spolehlivost, pracovitost, ochota učit se novým věcem, fyzická zdatnost
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, skladová činnost, nakládka hotových výrobků na stojany
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: motivující finanční ohodnocení, plnohodnotný 13. plat, náborový příspěvek 10.000 Kč, příspěvek za doporučení zaměstnance 5.000 Kč, 5 týdnů dovolené, zvýhodněný mobilní tarif pro 2 Vámi zvolená telefonní čísla, zaměstnanecké slevy na výrobky, příspěvek na závodní stravování, možnost účastnit se společně s ostatními zaměstnanci kulturních a sportovních akcí, zaškolení zkušeným kolegou, doprava do zaměstnání firemním autobusem
KONTAKT: Hudeček Martin Ing., tel.: 544 146 411, e-mail: hudecek@fenstar.com

Plat od:
21 000 Kč
Pracoviště:
Vyškov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martin Hudeček
544 146 411
hudecek|fenstar#com






Podobné nabídky práce

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

České BudějoviceSTAVOSIL s. r. o.
35 000 - 60 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

České BudějoviceDONICAR s.r.o.
od 21 300 Kč

Řidiči tahačů

České BudějoviceDONICAR s.r.o.
od 21 300 Kč

Řidiči tahačů

České BudějoviceLKW Budweiser Spedition Kratoc
30 000 - 60 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?