Správce sítě v mezinárodní společnosti (7531)

Pozici obsazujeme pro původně českou společnost se sídlem v Ústí nad Orlicí, která je součástí mezinárodního koncernu. Zabývá se vývojem průmyslových routerů pro klienty z celého světa. Na této pozici Vás čeká: - podpora uživatelů na pobočce a zajištění HW (notebooky, PC, telefony, tiskárny) - správa firemní sítě – konfigurace firewallů, routerů, switchů, access pointů a VPN tunelů - správa Linux a Windows serverů, virtualizace, zálohování - komunikace se zahraničními kolegy a dodavateli HW a SW - řešení souvisejících problémů Požadavky: - znalost práce s MS Windows - výhodou znalost administrace Linux serveru a znalost správy AD na Windows serveru - výhodou znalost virtualizace (Hyper-V, Proxmox) a základní znalost správy databází (MySQL, MSSQL) - komunikativní znalost AJ - praxe na pozici interní uživatelské podpory - výhodou zkušenost s administrací sítě (Cisco IOS, VLAN, konfigurace firewallu) - SŠ/VŠ vzdělání technického směru Nabídka: - jedná se o práci na hlavní pracovní poměr, plný úvazek - mezi nabízené benefity patří například pružná pracovní doba, možnost práce z domu, Multisport karta, kurzy AJ, odborné vzdělávání, notebook, mobil, příspěvky na sport/kulturu, firemní akce a další Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.