Java Business Analyst (7449)

We fill this position for Brno branch of a small company developing software for investment banking. What will you do? - develop large-scale real-time business applications - participate in requirement analysis, customer consultation, agile planning and change management - use your creativity to design solutions to expand the platform - provide 3rd level support for business users - participate in acceptance testing - work in an international team in a motivating environment full of enthusiastic professionals What should you possess to get the job done nicely? - good knowledge of Java SE - basic knowledge of Unix or Linux - strong communication skills in English - IT university education A plus would be knowledge and previous experience in the following topics: - Scrum or other agile methodologies - previous experience in banking/financial services IT or other large corporate IT environments - Complex Distributed Systems - Python We offer: - full-time employment - attractive salary corresponding to your experience - benefits: flexible working hours and the possibility of home office, 5 weeks of vacation, lunch contribution, pension / life insurance contribution, free coffee & tea in the office - EU and non-EU citizens welcomed If you are interested in this open vacancy, please, send us your English CV or LinkedIn link. Those candidates who proceed into shortlist, will be contacted. The other will stay in our database and may be contacted when appropriate position opens.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.