Pracovník zákaznické podpory s NJ (pro juniory!) (7451)

Pozici obsazujeme pro rostoucí brněnskou a ostravskou pobočku společnosti poskytující IT support pro velké zahraniční zákazníky. Na této pozici budete: - komunikovat se zákazníky a přijímat jejich požadavky ohledně IT problémů (telefonicky, mailem nebo přes ticketing tool) - řešit jednoduché IT problémy a výpadky, poskytovat vzdálenou pomoc - složitější požadavky předávat týmu specialistů a rovnoměrně je mezi ně distribuovat - diagnostikovat jednotlivé problémy koncových uživatelů Požadavky: - základní orientace v oblasti IT - pokročilá znalost němčiny (alespoň úroveň B2) - středně pokročilá znalost AJ - výhodou praxe v oblasti zákaznické podpory, ale pozice je určena spíše pro juniorní kandidáty - dobré komunikační schopnosti, zákaznický přístup, schopnost pracovat v týmu Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, práci lze vykonávat na plný nebo na částečný úvazek - benefity: týden dovolené navíc, sick days, odborné kurzy i kurzy AJ, program firemních benefitů na míru, stravenky, příspěvek na životní a důchodové pojištění, Multisport karta, menší kanceláře, relaxační a herní zóny, příjemné pracovní prostředí Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?