Nabídky práce

Klíčová slova
Obor
Všechny obory
Lokalita
Všechny kraje



Nabídka práce

Zaměstnání / Státní a veřejná správa / Referent
 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >
Název pozice:

technický pracovník - energetik

Text inzerátu:

Úřad vlády České republiky přijme do Odboru technického a provozního, Oddělení správy nemovitostí na pracovišti v Praze kolegyni/kolegu na pozici:
technický pracovník - energetik

Podmínky:

Požadujeme
vysokoškolské (bakalářské nebo magisterské) vzdělání,
zkušenosti se správou energetického a odpadového hospodářství (sjednávání odběrů, monitoring, zpracování a podávání periodických hlášení),
zkušenosti s přípravou (specifikací) veřejných zakázek (průzkumy trhu apod.), jednání s dodavateli a úřady,
schopnost samostatné práce, flexibilita,
uživatelské znalosti Microsoft Word a Excel,
držitel osvědčení §8, vyhlášky č. 50/1978 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice.

Náplň práce:

Náplň práce
komplexní správa energetického a odpadového hospodářství Úřadu vlády ČR (vedení agend, sjednávání odběrů, kontrola smluvních vztahů, monitoring),
plánování a koordinace realizací revizí na objektech,
zpracování a odesílání kontrolních hlášení,
specifikace veřejných zakázek spadajících do působnosti útvaru,
zpracování podkladů pro stanovení výše platby za spotřebované energie jinými subjekty v objektech Úřadu vlády ČR,
kontrola realizace odstranění závad vyplývajících z provedených revizí spadajících do působnosti útvaru,
aktivní spolupráce s ostatními odbornými útvary Úřadu vlády ČR.

Nabízíme / benefity:

Nabízíme
zajímavou práci v dynamickém prostředí,
platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,(11. platová třída),
5 týdnů dovolené + 5 dní sick days, stravenky, příspěvek FKSP,
pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
nástup dle dohody.


Nástup:dle dohodyPracoviště:PrahaObor a Profese:Státní a veřejná správa - ReferentTyp pracovního vztahu:Plný úvazekMin. vzdělání:Vysokoškolské vzdělání - Bc.Zaměstnavatel:Úřad vlády ČRKontaktní osoba:Mgr. Radana Dostálová +420 224 002 061 dostalova#radana|vlada#czKontaktní adresa:nábř. E. Beneše 4, 118 01  Praha 1   
zobrazit mapu
 ODPOVĚDĚT NA NABÍDKU PRÁCE Pokud jste již zaregistrován(a), přihlašte se ZDE. 
<< Zpět na výpis    < Zpět   Další >

TOP 10 podobných nabídek

Odborný rada - vedoucí obchodní...Správa státních hmotných rezervVrchní referent/rada - referent...Správa státních hmotných rezervRada/odborný rada - specialista...Správa státních hmotných rezervRada/odborný rada - specialista...Správa státních hmotných rezervManažer - analytikSpráva státních hmotných rezervOdborný rada - specialista veře...Správa státních hmotných rezervOdborný rada - právník legislativníSpráva státních hmotných rezervRada/odborný rada - specialista...Správa státních hmotných rezervReferent pro agendu bezpečnostn...Správa státních hmotných rezervReferent majetkové správy (zást...Správa státních hmotných rezerv
 

Odpověď na inzerát

   Jméno: * Příjmení: * Odpověď na inzerát: * Email: * Podmínky: Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Uložit" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby www.zamestnani.cz spravované společností TANGER infosystems s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Úřad vlády ČR. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Úřad vlády ČR o smazání nebo o opravu osobních údajů.    
 

Zkrácený životopis

   Datum narození:
Pohlaví: Rodinný stav:
Jméno a příjmení Jméno a příjmení se ukládá do životopisu z odpovědi na inzerát.
Nástup:
Chci pracovat jako:
Místo zaměstnání:
Nejvyšší vzdělání: Znalosti a dovednosti:
Přiložit životopis:
  Můžete nahrát soubory o max. velikosti 500 kB , soubory mohou být ve formátu DOC nebo PDF
Opiš kód z obrázku: