Pracovníci/ce úklidu – Otrokovice (vhodné pro OZP, OZZ)

Bojíte se v této době o práci? Hledáte pravidelný přivýdělek? Přijďte k nám! I v této nejisté době nabízíme jistotu zaměstnání pro osoby se zdravotním omezením, nejohroženější skupinu obyvatel ČR. Dále také nabízíme stabilní přivýdělek pro starobní důchodkyni, paní na mateřské nebo studenty ve věku nad 18 let. Naše úklidová společnost OLMAN SERVICE s. r.o. svou dezinfekcí a čistotou přispívá k prevenci před nákazou virem COVID-19 a zdraví lidí. Záleží Vám na perfektní čistotě a kvalitě? U nás budete určitě potřebovat zodpovědný přístup k práci. Pro pracoviště firmy v Otrokovicích přijmeme IHNED na ranní směny šikovné pracovníky(ce) na pravidelné úklidy. Rozpis pracovní doby: od 5:00 – 12:00 hodin od 5:00 – 8.30 hodin od 9:00 – 12:30 hodin Svou prací můžete ovlivnit zdraví lidí. Poskytneme Vám dostatek času na zapracování, najdete u nás nové kamarády.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?