Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro Ústecký kraj

Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro Ústecký kraj. Náplň práce: - kontrola kvality prováděných úklidů - příprava podkladů pro mzdy úklidových zaměstnanců - objednávání čisticích prostředků a hygienického materiálu - komunikace se zástupci klienta - účast na pravidelných školeních - pracovněprávní administrativa Profil ideálního kandidáta: - min. SŠ s maturitou podmínkou - zkušenosti s vedením lidí - profesionální přístup - základní znalost zákoníku práce - ŘP sk. B podmínkou! - samostatnost, organizační schopnosti, rozhodnost - vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu Nabízíme: - standartní vybavení: mobilní telefon, notebook, tiskárnu a firemní auto - Home office - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - práce vhodná i pro OZP. - mzda od 24.100kč/m. + odměny dle počtu středisek. Pokud vás naše nabídka zaujala pošlete životopis pouze na email: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemDaniel Kadlec
21 000 - 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemVŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA
31 100 - 32 100 Kč

Pracovník zpracovatelského centra

33 000 - 35 000 KčÚstí nad Labemfajn-brigady.cz

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemVáclav Cinkanič
25 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemMASSFIT s.r.o.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad LabemIng. Tomáš Mikulenka
20 000 - 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrachaticeWANNER s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
21 800 - 29 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceZdravotnická záchranná služba
20 130 - 29 520 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

LitoměřiceMěsto Terezín
21 710 - 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekSIMON FM s.r.o.
od 20 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.