Úklid - Staré Město u Uherského Hradiště

Úklid - Skanska Staré Město, Brněnská 1711 Hledáme spolehlivé a šikovné uklízeče/uklízečky na úklid kanceláří, společných prostor a sociálního zařízení. Místo vhodné pro invalidní důchodce nebo OZZ. - práce na HPP - zkrácený úvazek – 4hod./denně – Po-Pá - mzda: 96,30 - 110 Kč/hod. - odpolední úklid: 15:00 - 19:00 - nástup ihned - Benefity: náborový příspěvek za přivedení nového zaměstnance s OZP, firemní tarif - první kontakt pouze telefonicky - volejte naši bezplatnou linku 800 99 11 88 - nebo 723 612 506 vždy v Po – Pá od 8:00 – 14:00 - e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

KolínZákladní škola a Mateřská škol
18 900 - 25 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaVERTRAUT s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaHAPPY NOODLES s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.