Závozový a administrativní pracovník - Lovosice

Zavedená bezpečnostní a úklidová společnost v Olomouci přijmeme administrativního a závozového pracovníka do Lovosic Nabízíme chráněné pracovní místo pro OZP (invalidní důchodce) Požadujeme: • alespoň SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy • znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office, zejména Outlook, Word a Excel) • evidence, psaní smluv, vyřizování korespondence, telefonování • flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost • Informace o pracovním místě: kancelář v Lovosicích • Počet míst:1 • Směnnost: ranní • Pracovní úvazek: zkrácený – 6 hod/den • Mzda: 13 875 Kč/měs. • • Benefity: • příspěvek za přivedení OZP – 10.200 Kč • firemní tarif – VODAFONE • Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky • 800 99 11 88, 723 612 506, prace@forcorp.cz • po - pá od 8:00 – 13:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

LovosiceMěsto Lovosice
21 710 - 31 820 Kč




Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?