Provozní vedoucí - pro kraj Vysočina

Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro kraj Vysočina - zajištění služeb ostrahy a úklidu na svěřených zakázkách, včetně plánování směn - komunikace s odběrateli, řízení a kontrola podřízených - zodpovědnost za bezproblémové zajištění poskytovaných služeb - spojená administrativní činnost (smlouvy, docházky, podklady pro fakturaci) Požadujeme: - SŠ a vyšší vzdělání - bezúhonnost a slušné jednání - komunikační a organizační schopnosti - schopnost vedení týmu - důslednost, loajalita, pracovitost - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - praxe v oboru, ale rádi zaučíme - ŘP-B Nabízíme: - práci na HPP, nástup 1.10.2021 - plný úvazek - zajímavé mzdové ohodnocení 23.600kč + 10.000 odměny - flexibilní pracovní dobu - notebook, mobilní telefon, služební automobil - home office. - zvýhodněný firemní tarif Pokud vás nabídka zaujala, pošlete životopis na prace@forcorp.cz Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče. První pohovor se uskuteční na centrále v Olomouci nebo dle domluvy. Kontakt: 723 612 506, 800 99 11 88,po - pá 8:00-12:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrachaticeWANNER s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
21 800 - 29 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceZdravotnická záchranná služba
20 130 - 29 520 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

LitoměřiceMěsto Terezín
21 710 - 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekSIMON FM s.r.o.
od 20 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?