Account Manager (Západní Čechy) (7151)

Pozici obsazujeme pro slovenskou společnost, která se zabývá výzkumem a inovacemi v oblastech biometrie a vizuální kontroly kvality a nyní obsazuje pozici Account Managera pro jejich úspěšný produkt. Na pozici budete: - navazovat a rozvíjet obchodní příležitosti, oslovovat nové zákazníky/partnery v západočeském regionu - prodávat docházkový a přístupový systém založený na biometrických údajích - prezentovat společnost a produkt - poskytovat poradenství a podporu zákazníkům - připravovat cenové nabídky - vytvářet smlouvy a administrativně zpracovávat objednávky - cestovat k zákazníkům a samostatně si řídit práci a zakázky Požadavky: - orientace v oblasti IT (SW i HW) - znalost MS Office - zájem o moderní technologie a oblast IT - předchozí praxe na obchodnické pozici - řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat za zákazníky v rámci regionu - flexibilita a samostatnost, aktivní přístup, dobré prezentační a komunikační dovednosti Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek) - na této pozici není potřeba docházet do kanceláře, jedná se ve velké míře o cestování k zákazníkům a práci z domu - mezi benefity, které společnost nabízí, patří například flexibilní pracovní doba, podpora odborného i jazykového vzdělávání, pravidelné firemní team buildingy apod. Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?