Dispečer/ka pultu centrální ochrany - Praha

Máš chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidej se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu zajímavých benefitů! Náplň práce: - Přijímání a vyhodnocování signálů na PCO - Vysílání zásahových jednotek nebo ostrahy na narušené objekty - Sledování kamerových záznamů - Telefonická komunikace s klienty - Vedení příslušné dokumentace - Ovládání technologií Požadujeme: - Znalost práce na PC, minimálně na uživatelské úrovni - Komunikativnost a příjemné vystupování (i po telefonu) - Samostatnost, zodpovědnost - Ochota a schopnost učit se novým věcem - Schopnost komunikovat v češtině nebo slovenštině na požadované úrovni - Cizí jazyk výhodou - ŘP sk. B výhodou Nabízíme: - Mzda 115Kč/h - Fyzicky nenáročnou práci - Zvýhodněné volání O2 - Dlouhodobou spolupráci - Vstup do posilovny – ZDARMA - Dobrý kolektiv - Možnost plánování směn - Vstřícnost - Zaučení pod dohledem zkušených pracovníků Benefity Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, ubytování/příspěvek na ubytování, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce Požadované vzdělání Odborné vyučení bez maturity Požadované jazyky Angličtina (základní) Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní. Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a externímu náboráři Michal Štulla. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.Osobní údaje jsou uchovány pouze po dobu výběrového řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?