Scrum Master - na HPP i ŽL - 7112

Pozici obsazujeme pro úspěšnou českou SW společnost, která se zabývá vývojem a implementací specializovaných informačních systémů. Budete zde: - komunikovat a aplikovat agilní procesy, principy a hodnoty - pomáhat SW týmu dosáhnout jeho cílů a odstraňovat případné překážky, které tomu mohou bránit - zodpovědný/á za osvojování a dodržování pravidel Scrumu - hlídat termíny a plánovat standupy - koučovat a mentorovat tři přidělené Scrum týmy - sdílet s Product Ownerem informace o situaci v týmu, upozorňovat jej na technický dluh, jehož řešení by bylo vhodné zaplánovat do dalšího sprintu - spolupracovat s Product Ownery, projektovými manažery, SW architekty apod. - dle potřeby moderovat všechny schůzky ve Scrumu - motivovat tým k lepším výsledkům - pracovat za použití agilních metodik v menším, přátelském týmu Požadavky: - velmi dobré porozumění agilním metodikám vývoje SW - výhodou znalost produktů od Atlassian (Jira, Confluence, Stash) - výhodou znalost verzovacího systému Git - výhodou programátorské zkušenosti - alespoň pasivní znalost AJ - praxe na pozici Scrum Mastera - SŠ/VŠ vzdělání technického směru - velmi dobré komunikační dovednosti, organizační a plánovací schopnosti, schopnost motivovat tým, operativně vyhodnocovat informace a delegovat úkoly Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, ale možnost spolupráce i na ŽL, plný nebo zkrácený úvazek (min. 0,7 úvazek) - možnost práce na dobu neurčitou nebo určitou - dle domluvy - společnost nabízí jazykové i profesní vzdělávání, 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, elektronické stravenky, cílové odměny, po zkušební době možnost občasné práce z domu, work & life balance, pohodová nálada na pracovišti, týmový přístup k práci, teambuildingové aktivity a další Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis v anglickém jazyce nebo odkaz na profil na LinkedIn. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?